Scouts Sint-Tarcitius Terjoden maakt al sinds 1954 trots deel uit van Scouts en Gidsen Vlaanderen (het vroegere VVKSM). Wij zijn een jeugdbeweging die zich richt naar alle kinderen en jongeren vanaf 6 jaar. Scouting speelt zich af in de vrije tijd en draagt - door een specifieke methode - bij tot de ontspanning en opvoeding van kinderen en jongeren. Week na week, jaar-in, jaar-uit.

Onze groep wordt geschaard onder District Dender, dat op zijn beurt deel uitmaakt van Gouw Land Van Egmont.
Voor alle informatie rond de GDPR wetgeving kan u terecht bij onze privacyverklaring of op web@scoutsterjoden.be

Onze lokalen vind je op de Geraardsbergsesteenweg 79C, in Erembodegem bij Aalst.

cijfers

Enkele cijfers, verzameld uit de ledendatabank van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Laatst geüpdatet op 12 okt 2023.

ledenaantal door de jaren heen

ledenaantal per leeftijd

Ledenaantal per tak

Huidige leidingservaring

Verhouding Mannen/vrouwen

Enthousiasme en inzet in de groep

De leidingsploeg

Zonder onze leiding en oud-scouts geen 'Trejen'.  Onze leidingsploeg word uitgebreid besproken onder de vernieuwde takkenpagina. Ook het programma kan je daar vinden. Maar voor al jouw algemene vragen en bemerkingen verwijzen we je graag door naar het contactformulier onderaan de pagina. Op die manier bereik je snel de groepsverantwoordelijken. Onze groepsleiding, dat zijn Warre Van Audenhove, Marieke Van der Eecken en Tibo Foulon.