Als we eens goed rondkijken, dan moeten we eerlijk toegeven dat we echt wel goed zitten met onze lokalen. Het nieuwe deel van het lokaal hebben we zelf neergepoot in samenwerking met oud-Scouts, en werd geopend op 25 september 2004.

In het ‘oude’ gedeelte bevindt zich de moderne keuken, het sanitair en een materiaalhok.

In het nieuwe deel hebben we op het gelijkvloers 1 bodega met koelcel, 2 (slaap)lokalen en middenin een grote speelzaal.

Daarnaast hebben we op de eerste verdieping 2 (slaap)lokalen met daarrond een ruime overloop. Van september tot juni worden slechts 1 van de 2 lokalen mee verhuurd. Aansluitend aan deze eerste verdieping beschikken we ook over een terras.

Verder is er een grote weide met een vuurkring. Om het plaatje compleet te maken beschikken we sinds november 2020 over onze eigen zonnepanelen. Hiermee proberen we ons steentje bij te dragen aan een groene wereld.

Uiteindelijk kan je nog aan de hand van dit kort filmpje al een bezoekje brengen aan ons lokaal.

In de verhuur is inbegrepen:

• ruime keuken met kookgerief, 2 x 4 gasvuren (met oven) + 3 gasvuren voor grote ketels, diepvries & 2 koelkasten

• 60 borden, messen, vorken, lepels en bekers (ook nog kookgerief zoals pollepels, spatels enz…)

• sanitair meisjes: 2 wc’s, douche en grote wasbak

• sanitair jongens: 1 wc, 2 urinoirs, douche en grote wasbak.

• lokalen: 2 ruime lokalen op het gelijkvloers en 1 op de eerste verdieping (dus 3 in totaal)
    bij verhuur voor zomerkampen zijn er 2 lokalen op de eerste verdieping beschikbaar (dus 4 in totaal)

• speelruimte: grote zaal op het gelijkvloers, grote overloop op de eerste verdieping

• grote speelweide met vuurkring

Ons lokaal wordt enkel verhuurd aan jeugdbewegingen en wordt niet verhuurd voor een leidingsweekend!
Het lokaal heeft een maximumcapaciteit van 60 personen.

prijzen

5 euro per persoon per nacht met een minimum van 150 euro per nacht.

300 euro waarborg op voorhand te betalen.

Verbruik niet inbegrepen.

Voor alle vragen contacteer verhuur@scoutsterjoden.be. Enkel daar worden vragen over verhuur beantwoord.