ATTENTIE
Wegens veel problemen vorig jaar verzoeken wij jullie om dit formulier slechts 1 maal in te vullen. Gelieve hierna een beetje geduld uit te oefenen, onze leidingsploeg laat zo snel mogelijk iets weten ivm jullie inschrijving.

Nieuwe leden mogen twee opeenvolgende zondagen gratis komen proberen of scouting iets voor hen is. Vanaf de derde vergadering zijn ze niet meer verzekerd, en moeten wij hen weigeren tot het lidgeld betaald is.

Het lidgeld bedraagt 45 euro en zal dan (eventueel maar na de proefzondagen) overgeschreven moeten worden naar ons rekeningnummer met vermelding van hun naam en tak waarbij ze starten.

(BE03) 2930 3229 4284

De kosten van scouting zijn niet voor elk gezin even makkelijk te dragen. Daarom bestaat een scouting op maat: een fonds dat tegemoetkomt aan de kosten van scouting. Zo zorgt Scouts en Gidsen Vlaanderen dat iedereen erbij hoort, ook als je financieel minder ademruimte hebt. Je mag ons hier zeker voor contacteren!